Wednesday 22 October 2008

Mooie bloemen van Christine!




Ik had een tijdje geleden deze mooie bloemenstempel gezien bij Spiral Whisper. Ik heb ze meteen besteld met nog een andere bloemenstempel en vandaag kreeg ik ze eindelijk na lang wachten binnen met de post. Christine Dark heeft deze mooie stempels getekend en ook haar blog is een bezoekje waard! Het lijkt me geweldig om zo goed te kunnen tekenen. Ik kreeg meteen allerlei leuke kaartenideeën in mijn hoofd en ik heb er dan ook maar meteen een kaartje mee gemaakt. :)

Deze stempel flowers heeft perfect dunne lijntjes en dat vind ik erg mooi! Voor mijn kaartje wilde ik dat de stempel echt volledig in de picture kwam te staan. Ik heb een witte kaart genomen en daar de tekst op geprint. Daarna heb ik de bloemen gestempeld. Ze zijn ingekleurd met derwent potloden en geurloze terpentine. Ik heb een organza lintje in een bijpassend kleurtje gevonden en daar een strikje mee gemaakt aan de bovenkant van de kaart. Ik heb nog 3 kleine zwarte vierkantjes van hotfix op mijn lintje geplakt.


A while ago I saw some lovely flowerstamps at spiral whisper. I ordered them immediately and today finally they came with the mail. Christine Dark has drawn these beautiful flowers and her blog is also very beautiful! It must be a dream to draw so well! I already have some nice ideas for these stamps and I made a card with one of them immediately. :)

This stamp flowers has perfect thin lines and I really like that! I wanted the stamp to be really in the picture on my card. I printed the sentiment on my card. Then I stamped the image and colored it with derwent pencils and OMS. I found an organza ribbon in a matching color. I added 3 little square black hotfix stones to my ribbon as a final touch.

1 comment:

  1. These flowers are lovely; and colored perfectly! A simply elegant card!

    ReplyDelete

In line with new European Data Protection Laws (GDPR) by commenting you know that your name & comment are visible to all who visit this blog and thereby consent to the use of your personal informations for this specific purpose.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails